- HEAD 18+
- GROW
- SYSTÉMY
- POTŘEBY PRO ZAHRADNÍKY
- EXKTRAKCE, NEUTRALIZACE A OBALY
- KOSMETIKA, NÁPOJE APOD.
- BAZAR
- Úvod
- Jak nakupovat
- Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží
Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup - záleží na domluvě.
Postup vrácení zboží
1. Kontaktujte nás na info@flore.cz nebo +420777081949
2. Zašlete zboží na adresu:
Flore smokeshop
Malé náměstí 75
Benešov u Prahy 25601
Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420777081949
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!
Reklamace
Na většinu našeho zboží kromě spotřebního zboží(výbojky,CFL zářivky apod.) a zboží v rubrice Grow Bazar se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme bezodkladně v co nejkratší době a bez problémů.
Postup reklamace
1. Kontaktujte nás na info@flore.cz nebo +420777081949
2. Zašlete zboží na adresu:
Flore smokeshop
Malé náměstí 75
Benešov u Prahy 25601
Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420777081949
Poškození zásilky při dopravě
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme.Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@flore.cz předmět zprávy uveďte:poškození dopravcem a přiložte fotografie poškozeného zboží.
