Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Ne, 11-20hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
07.03.2018
GROWSHOP v Benešově u Prahy
OTEVŘELI JSME PRO VÁS 1. GROWSHOP V BENEŠOVĚ U PRAHY NAJDETE NÁS NA MALÉM NÁMĚSTÍ V OBCHODNÍM DVOREČKU. flore-smokeshop.business.site/ číst celé
Zobrazit všechny novinky
 
 
  1. Úvod
  2. Jak nakupovat
  3. Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží

Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup - záleží na domluvě.

Postup vrácení zboží

1. Kontaktujte nás na info@flore.cz nebo +420777081949

2. Zašlete zboží na adresu:

Flore smokeshop

Malé náměstí 75

Benešov u Prahy 25601

Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420777081949
V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!
 
Reklamace

Na většinu našeho zboží kromě spotřebního zboží(výbojky,CFL zářivky apod.) a zboží v rubrice Grow Bazar se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme bezodkladně v co nejkratší době a bez problémů.

Postup reklamace
1. Kontaktujte nás na info@flore.cz  nebo +420777081949
2. Zašlete zboží na adresu:

Flore smokeshop

Malé náměstí 75

Benešov u Prahy 25601

 

Vždy na zásilku uvést tel číslo: +420777081949


Poškození zásilky při dopravě

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme.Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@flore.cz předmět zprávy uveďte:poškození dopravcem a přiložte fotografie poškozeného zboží.

 



2016-2019© Flore.cz, všechna práva vyhrazena
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz